Nemusíte, v prvním kroku nákupního procesu zvolíte možnost jednorázového nákupu bez registrace.
Jakmile pro vás bude zboží připravené, bude vám zaslán informační email. Zboží poté bude připraveno standardně k vyzvednutí během vždy v pondělí až neděle v čase 9.00 – 16.00 ve výdejním místě pokladna "Kovárna" u vstupu do areálu Botanické zahrady hl. m. Prahy (Pod Havránkou 33/9, 171 00 Praha-Troja). Čas a výdejní místo může být upraveno, vždy platí informace uvedené v e-mailu, který obdržíte u vaší objednávky.
V případě, že v řádném termínu nelze z jakýchkoliv důvodu zboží vyzvednout, kontaktujte nás na e-mailové adrese: eshop@botanicka.cz s žádostí o prodloužení doby k vyzvednutí. Na základě individuálního posouzení bude vaše lhůta prodloužena. K dohodě musí dojít před uplynutím původní doby vyzvednutí.
Objednávku ani způsob doručení po odeslání objednávky není možné změnit. Lze vytvořit novou objednávku se změnou a zaslat požadavek na storno původní objednávky. Toto lze učinit pouze před zpracováním původní objednávky.
E-vstupenka je odeslána vždy prostřednictvím e-mailu a to nejpozději do 90 minut od zaplacení objednávky. E-vstupenka je odeslána na e-mail, který jste zadali při vyplnění vašich dodacích údajů. E-vstupenku není možné zaslat jiným způsoben než pomocí e-mailu.
Lze zaplatit těmito způsoby: dobírkou, platební kartou-online, v hotovosti v Kč, nebo platební kartou při osobním odběru.
V tomto případě nás prosím kontaktujte v pracovní dny od 10:00 do 16:00 na tel.: 605 394 911 nebo na e-mailu reklamace@botanicka.cz V případě, kdy přebíráte balíček a zdá se Vám poškozený, nemusíte balíček převzít.
Dodací lhůta je závislá na dostupnosti produktu, platebních podmínkách a podmínkách dodání, a činí maximálně 30 dnů. V běžných případech zboží expedujeme do 5 pracovních dnů od uhrazení plné výše kupní ceny. Konečný termín dodání je vždy uveden v emailu, jímž se potvrzuje objednávka. Další informace nalezte v obchodních podmínkách
Datum platnosti Vaší vstupenky bude 365 dnů ode dne zaplacení objednávky.
Na adresu eshop@botanicka.cz pošlete email s potvrzením uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Může to trvat několik hodin, protože to musíme spolu s účetním oddělením prověřit.
Peníze za stornovanou objednávku standardně vracíme do "10" pracovních dní, nejpozději však do "22" pracovních dní. Pokud tedy čekáte na vrácení peněz déle než "10" pracovních dnů, pošlete nám prosím na e-mail eshop@botanicka.cz zprávu společně s bankovním výpisem konkrétní platby. Prověříme, proč došlo ke zdržení.
V případě dalších dotazů ohledně e-shopu jsme Vám k dispozici v pracovní dny od 10.00 do 16.00 na tel.: 605 394 911 nebo na emailu: eshop@botanicka.cz