(8:00 - 16:00) 605 394 911 Email: eshop@botanicka.cz
0 0,00 Kč

FAQ

*Musím se registrovat, abych u vás mohl nakoupit?

Nemusíte, v prvním kroku nákupního procesu zvolíte možnost jednorázového nákupu bez registrace.

*Jak poznám, že je moje objednávka připravena k osobnímu vyzvednutí?

Jakmile pro vás bude zboží připravené, bude vám zaslán informační email. Zboží poté bude připraveno standardně k vyzvednutí během vždy v pondělí až neděle v čase 9.00 – 16.00 ve výdejním místě pokladna "Kovárna" u vstupu do areálu Botanické zahrady hl. m. Prahy (Pod Havránkou 33/9, 171 00 Praha-Troja). Čas a výdejní místo může být upraveno, vždy platí informace uvedené v e-mailu, který obdržíte u vaší objednávky.

*Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit dobu vyzvednutí při osobním odběru ve výdejním místě.

V případě, že v řádném termínu nelze z jakýchkoliv důvodu zboží vyzvednout, kontaktujte nás na e-mailové adrese: eshop@botanicka.cz s žádostí o prodloužení doby k vyzvednutí. Na základě individuálního posouzení bude vaše lhůta prodloužena. K dohodě musí dojít před uplynutím původní doby vyzvednutí.

*Lze po odeslání objednávky změnit zboží nebo způsob předání?

Objednávku ani způsob doručení po odeslání objednávky není možné změnit. Lze vytvořit novou objednávku se změnou a zaslat požadavek na storno původní objednávky. Toto lze učinit pouze před zpracováním původní objednávky.

*Jakým způsobem obdržíme zakoupenou e-vstupenku?

E-vstupenka je odeslána vždy prostřednictvím e-mailu a to nejpozději do 90 minut od zaplacení objednávky. E-vstupenka je odeslána na e-mail, který jste zadali při vyplnění vašich dodacích údajů. E-vstupenku není možné zaslat jiným způsoben než pomocí e-mailu.

*Jakým způsobem je možné zaplatit v e-shopu?

Lze zaplatit těmito způsoby: dobírkou, platební kartou-online, v hotovosti v Kč, nebo platební kartou při osobním odběru.

*Jak mám postupovat, když mi balíček prostřednictvím PPL/Zásilkovny došel poškozený?

V tomto případě nás prosím kontaktujte v pracovní dny od 10:00 do 16:00 na tel.: 605 394 911 nebo na e-mailu reklamace@botanicka.cz V případě, kdy přebíráte balíček a zdá se Vám poškozený, nemusíte balíček převzít.

*Jaká je dodací lhůta zboží?

Dodací lhůta je závislá na dostupnosti produktu, platebních podmínkách a podmínkách dodání, a činí maximálně 30 dnů. V běžných případech zboží expedujeme do 5 pracovních dnů od uhrazení plné výše kupní ceny. Konečný termín dodání je vždy uveden v emailu, jímž se potvrzuje objednávka. Další informace nalezte v obchodních podmínkách

*Jaké datum bude na dárkové roční vstupence při zakoupení v e-shopu?

Datum platnosti Vaší vstupenky bude 365 dnů ode dne zaplacení objednávky.

*Objednávka byla uhrazena online, prostředky byly strženy z účtu, ale objednávka má status neuhrazená. Jak mám postupovat?

Na adresu eshop@botanicka.cz pošlete email s potvrzením uhrazení objednávky. Vynaložíme veškeré úsilí, aby se tato situace co nejrychleji vyřešila. Může to trvat několik hodin, protože to musíme spolu s účetním oddělením prověřit.

*Kdy mi vrátíte peníze za předem uhrazenou objednávku, kterou jsem stornoval?

Peníze za stornovanou objednávku standardně vracíme do "10" pracovních dní, nejpozději však do "22" pracovních dní. Pokud tedy čekáte na vrácení peněz déle než "10" pracovních dnů, pošlete nám prosím na e-mail eshop@botanicka.cz zprávu společně s bankovním výpisem konkrétní platby. Prověříme, proč došlo ke zdržení.

*Pokud jsem nenašel(a) odpověď na mou otázku?

V případě dalších dotazů ohledně e-shopu jsme Vám k dispozici v pracovní dny od 10.00 do 16.00 na tel.: 605 394 911 nebo na emailu: eshop@botanicka.cz